Ziekmelden en verlof

Ziekmelden

Als uw kind ziek is, meldt u hem of haar telefonisch af vóór schooltijd tussen 8.00 en 8.15 uur. U kunt uw kind natuurlijk ook persoonlijk afmelden bij de leerkracht op school.

Aanvraag buitengewoon verlof

Buitengewoon verlof moet uiterlijk twee weken van tevoren aangevraagd worden. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar de directie: ronde@tronde.nl. Hiervoor geldt het volgende: tot en met tien dagen beslist de directeur van de school of er toestemming gegeven wordt. Aanvragen van meer dan tien dagen worden naar de leerplichtambtenaar gestuurd.

Extra verlof mag alleen worden toegekend als er sprake is van een aanvraag vanwege:

• een religieuze feestdag.
  • gewichtige omstandigheden: huwelijk, overlijden of jubilea van familieleden; ernstige ziekte van familieleden of overlijden; verhuizing van gezin, andere specifieke sociale omstandigheden.
  • aard van het beroep van de ouder(s): als het voor het gezin in geen van de schoolvakanties mogelijk is in één schooljaar om samen met vakantie te gaan. Een werkgeversverklaring is onderdeel van de aanvraag.