Kinderopvang op ’t Ronde

Ieder kind dat opgroeit tot een krachtige volwassene maakt onze samenleving mooier. En dus de wereld. Dit prachtige, grootse doel begint bij het zien en leren kennen van ieder kind zoals hij of zij is. Kinderen zijn ontdekkingsreizigers. Van nature nieuwsgierig en met iedere stap onderweg naar zoveel mogelijk zelf doen, denken en beslissen. Op de eigen manier, in eigen tempo, alleen of samen met anderen. Met de school vormen wij een unieke combinatie van kinderopvang en montessorionderwijs. Visie en thema’s van school komen terug in de kinderopvang. Tot in detail trekken wij één lijn: het gebruik van de kleedjes, werkjes en montessorimaterialen bij activiteiten. Vanaf de babyjaren tot de pubertijd bieden wij uw kind een natuurlijke, vertrouwde omgeving. Zo kan het met vriendjes (op)groeien: samen naar het kinderdagverblijf, naar school en later ook samen spelen op de BSO!